2015年6月7日 星期日

32天瑞士, 德國, 奧地利, 捷克遊 ~ 第1 - 2 - 3 天: 黃金快線, Interlaken, 伯爾尼, Lungern, Spiez, Brienzersee, Thunersee

第 1 - 2 : Interlaken 茵特拉肯, Golden Pass Line 黃金快線 (九月中至 十月)

這次32天瑞士深度之旅及德國, 奧地利, 捷克浅嘗遊,我地總共有22人一齊乘坐火車自由行。大家分别買機票,一齊在蘇黎世機場集合,相見時候非常開心。大家期待已久的旅程正式開始。我們由機場大堂行去火車站票務處,給火車証蓋上日期, 就乘搭火車由蘇黎世 Zurich 去茵特拉肯 Interlaken。我地搭 9:13的火車, 途經 Bern, Thun 及 Spiez, 這是黃金快線 Golden Pass Line 最美麗的一段路程。我們於中午11:22到達 Interlaken。我地係西站的旅館放下行李, 取了旅館送的免費巴士証,就立即出外遊玩了。

美麗的因特拉肯Interlaken
在2:00 pm 我們乘火車去 Lungern。由火車站行落湖邊。
沿途的花園及草地都很美麗。
跟住我地行返火車站。搭火車去Brienz, 在 Brienz 傍邊的碼頭坐船回去Interlaken。

3伯爾尼 Bern, Lungern, Spiez, Thunersee

早餐之後, 我地就搭火車去伯爾尼Bern. 它是瑞士的首都. 它有好多好靚既古老的屋. 由火車站沿著大路行上去玫瑰花園, 就可以睇到這個鎮的全景.
我最喜歡這個市中心的鐘樓.
食完午餐之後, 我們就搭火車去 Spize, 我們由Spize的火車站行落去碼頭, 風景很美麗.
湖邊有好多遊艇.
我們見到隻好靚既船在碼頭邊, 就搭它返去Interlaken.
由船上望見Spize的屋.

                                                                     下一頁
     上一頁



沒有留言:

張貼留言